Är du nykär Anna?

1kommentarer

Den frågan ställdes till mig idag. Nej det är jag inte, men för guds skull det är ju....

image4

VÅÅÅÅÅR å det är ju helt underbart!!! Idag när jag gick hem från jobbet, hur trött och hungrig som helst så såg jag att knopparna hade kommit fram på en stor björk och det smög sig fram små ljusgröna blad. Lite nyfikna på den koldioxidförgiftade världen som väntar på dem. Med ens försvann min trötthet, och även om magen var alldeles för tom för att till fullo kunna uppskatta den nyfunna glädjen så lättade den åtminstone.

Å i perfekt tajming till att min tv dog idag fick jag leveransen av tre Beck-filmer som väntade på mig i brevlådan. Ja säg är det inte härligt med måndagar ibland, när de får möjligheten att vara en bra start på veckan.

1 kommentarer

Viktor

24 Apr 2007 13:44

Jag förstår hur frustrerad du måste ha varit den där måndagen! Jag är själv en beundrare av Beck filmerna och hade faktiskt tänkt att bli en Martin Beck en vacker dag =) Mc-kortet går att fixa ganska snabbt.De på körskolan sa att det är så många som vill ta mc-kort just nu så det finns ingen anledning att suga folk på pengar. Ser de att man kan köra efter 6 lektioner, då bokar dem en uppkörning. Så det ska nog gå ann. Ha det bra

Kommentera

Publiceras ej