Jag säger som Cindy - Girls just wanna have fun!

0kommentarer

Det har hittills varit ett helt underbart påsklov. Förvisso har jag inte aktiverat mig kulturellt lika mycket som jag gjorde på sportlovet, men jag har varit ledig. Jag har spelat dataspel en hel dag, jag har fikat på stan, njutit av solen, bjudit en vän på en kulinarisk helkväll och ikväll blir det vin och hockey? aaahhh! Jag har dock inte jobbat undan så mycket som jag borde men det är ändå bara torsdag så jag har helgen på mig.  

Eftersom jag för tillfället inte har någon ?speciell vän? i mitt liv, utan kan klassas till kategorin singel, har jag heller inget guld på mitt ringfinger. Där finns istället en svart ring, den fick jag när jag var 14 och är en riktig favorit. Många har dock frågat om det är en ring som visar hur man känner och fasat över dess svarthet, men så är inte fallet, det är helt enkelt bara en svart ring. Men nu har jag köpt mig en ?mood-ringg? och det ska bli kul att se om den kan tyda mig något. Andra har haft svårt att lyckas så det ska bli minst sagt intressant att se om en metallbit klarar det.  Den 7 september 2003 skrev jag i ett dagboksinlägg: ? Tänk att han sa så många gånger att han tycker att JAG är stark. Hur kan han tycka det? Är jag verkligen så jävla bra... på att spela? Har jag lyckats bygga en så hög mur att de inte längre kan se över den? Inte illa Anna!!! Inte illa!!! De e klart... det finns ju några som ser över, inte många dock. Men vad de ser... det ska inte de andra behöva få veta. Det ska vi skona dem ifrån.? Kanske kan dessa ord i dag kännas en aningen dramatiska (mådde inte direkt bra detta år) men samtidigt finns känslan kvar, av att ha en hög mur runtom sig som är svår att klättra över, men de som lyckas kommer ner i en varm källa. Min ring har just nu en lila ton, tror att det betydde lugn?

Kommentera

Publiceras ej