Regenererande

0kommentarer

Förra helgen råkade jag ut för en händelse som kanske inte kommer att störta min tillvaro fullständigt, men för den skull var den inte uppskattad. Jag insåg nämligen att jag uppnått den åldern där jag kan återanvända mitt eget mode. När jag var 14 år köpte jag ett par svarta platåskor, ett par höga sådana (som iof är just det utmärkande för platåskor) med snörning. De skorna har sedan forslats med i alla mina flyttlass genom åren och klarat sig från olika utrensningar. Så för några veckor sedan köpte jag en svart- och vit omlottklänning och svarta leggings man är ju supertrendig ;) och vad passar inte perfekt till detta om inte just mina gamla svarta platåskor. Som dessutom har blivit inne igen. Det kändes så tragiskt att jag hade gått varvet runt, att det jag en gång ratat nu var dags att plocka fram igen, jag tycker ju faktiskt inte att jag ska behöva vara där redan, det är ju sånt som föräldrarna får uppleva. Men det är nog så att det mesta förr eller senare kan återanvändas. För återanvändas är ett annat ord för regenererande.

Kommentera

Publiceras ej