Sex till lunch!

0kommentarer



Det var mitt mål, men jag hann faktiskt med sju underlag till utvecklingssamtal innan det kurrade så i magen att det nästan gjorde ont. Gjorde i ordning en smörgås med mjukost och paprika, inte papprika som en del uttalar det - ser ni väl själva att det är ett p och ett långt a och inte tvärtom. Jaja, i alla fall skar jag till en jättesöt blomma av paprikan (!) utan att ens göra det med en tanke att göra det. Måste vara mina gamla kallskänkefingrar som lever upp ibland. 

Hm... varför kan man inte ha text bredvid bilden istället? Nu kan man säkert det om man kan skriva koder och sånt, men det kan inte jag... så om någon känner för att förbarma sig över mig och lära mig det så välkomnar jag dig.

image3

Igårkväll kunde jag för mig själv sjunga Jippijejejjippijippijej Jippijejejjippijippijej!!!
Satan va nöjd jag va med mig själv då! Sorterade, kastade, hade nostalgistormar och skrattade för mig själv i flera timmar och till slut var garderoben med allt jag inte visste fanns äntligen rensad =) och sorterad i fina vita kartonger med små skyltar på. Det var sann organisationslycka det.

Kommentera

Publiceras ej