Pust stånk å stön

0kommentarer

Jag är helt slut! Mina armar darrar som på en fjortonårig pojke som precis ska till att öppna sin första flickväns bh. Benen är inte mycket stabilare de kan jag säga. För någon dag sen bar jag och bar och bar och bar så när jag sedan skulle parkera bilen på uppfarten på kvällen behövde jag armstyrkan från två armar för att lyckas dra åt handbromsen, då är man inte stark längre. Jag orkar snart inge mer! Och samtidigt vill jag inte sluta, jag vill bli klar. Sen kan jag känna att denna flytt har jag mer eller mindre klarat själv och det är banne mig inte fy skam det inte. Men inte skulle jag idag säga nej till ett par starka mansarmar. Sen kan man ju smått undra varför solen tvungen att lysa så här varmt just idag av sommarens alla dagar?

Den nya lägenheten är hur fin som helst och jag hade inte kunnat bli mer nöjd över de tapeter jag valde till sovrummet, de är perfekta. I köket kommer det att bli rött - japp! Jag ska äntligen få det röda kök jag drömt om i flera år. Dagen är kommen!

Kommentera

Publiceras ej