Gammnucka!

1kommentarer

Man är inte som man var en gång i tiden det är då klart. Var ut igårkväll och festade, det blev väl en hel del alkohol vilket resulterar i att jag idag är helt väck. Hur seg som helst och huvudvärken lade sig inte förrän för cirka en timme sen. Börjar bli riktigt hungrig nu men orkar inte göra iordning nått utan hoppas istället på att syster kommer snart så att hon kan fixa ett Max-skrov åt mig. Var meningen att vi skulle gå ut även ikväll men det kommer inte att bli av. Frågade min kompis - som är lika seg som jag - hur det skulle bli ikväll, vad vi skulle göra? Svaret blev: SOVA!

Nu är det i och för sig inte så att jag vill tillbaka till gamla mönster men för några år sedan var det inga som helst problem att vid denna tid på eftermiddagen köra igång och ladda inför den nya kvällen. Nu sitter man bara och suckar med sviterna från den förra. Ja, vilken partypingla man är!!!

Nä, jag är istället nöjd med att bara vara hemma i min soffa, se nån film och klia Sigge på magen. Han ligger i mitt knä och sover nu. Har kurat ihop sig till en liten bóll och jag drar mig för att resa mig och slå på tvn... snart!

1 kommentarer

Anna

31 Dec 2007 12:40

Man va visst ingen gammnucka ändå eftersom det till slut blev utgång även på annandagen. Gissa om att jag var seeeg den 27e. Jag är alldeles för lättövertalad.

Kommentera

Publiceras ej