Storleken har betydelse

2kommentarer

Fick veta för ett tag sedan att betydelsefulla läsare väljer bort vissa av mina inlägg för att de är för långa. Jag vill bara säga att det är riktigt dumt, eftersom det är just de inläggen jag oftast har tänkt till kring och anstränger mig mest för att de ska bli bra. Det är klart, det finns väl en hel del fluminlägg också som råkar bli långa, men de är nog ganska lättlästa. Så det jag vill säga är helt enkelt - döm inte efter storleken.

Något oseriösare... Igår var en riktig hunkdag!!! Först den förbjudne men åååååå så förbannat snygge, sen han som tar dig genom ett svettigt spinningpass med ett leende medan kroppen skriker efter vila och som pricken över i:et visar det sig att den där killen jag berättade om från i somras (han som förmodligen måste vara om inte Sveriges men iaf Sundsvalls snyggaste) tränar på samma ställe som jag. *Utseendemässig lycka*

Uscha va ytlig jag var nu!

2 kommentarer

David

20 Dec 2007 16:07

GOD JUL ANNA!

Kusin L

24 Dec 2007 02:57

GOD JUL!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej