Att klä sig i en man

1kommentarer

Varför är det så ofta så att det man inte kan få vill man ha? Ungefär samma skit som att när man är pank är det rea överallt å när man har pengar hittar man inget som faller en i smaken. Många kan vittna om att när de har partner och kan få sex hur ofta de vill, är det inte lika lockande. Men när man inte längre kan få när man vill är det helt plötsligt skitspännande att kunna och vilja.

Jag har tidigare ganska högt och tydligt beklagat mig för mina vänner över en man som är just så, att han vill ha (mig) när han inte kan få (mig) men inte annars. Har jag blivit likadan? Jag vill inte tro det! Jag vill tro att jag ska hitta någon som inte är ett impulsköp då jag ändå har pengar och heller inte någon jag får fönstershoppa i evigheter efter. Jag vill ha någon som blir den där perfekta tröjan man suktat efter och sedan är den absoluta favoriten i garderoben.

Kanske är det så att mina manliga läsare inte lika mycket uppskattar dessa klädmetaforer, men det skiter jag högaktningsfullt i!

1 kommentarer

Lari

19 Jul 2007 10:48

Ja, det är kanonskoj att klättra.. och träningsvärken dagen efter, den få rman ju ta.. dock så är det ju skönt med lite träningsvärk..tycker jag..;)

Kommentera

Publiceras ej