Hm...

4kommentarer

Ni vet ju jag och packning!!! Jajamensan, denna resa är inget undantag. Det fick bli plusbussen ner till Navet för de cirka 200 meterna jag gick med all packningen räckte bra det. Kanske hade det gått lite bättre om jag inte vinglat av trötthet, men jag tror faktiskt inte det. Lyckades somna halv fyra inatt och sen upp kl 6, lyckligtvis hade jag bett en kompis ringa och väcka mig för hade jag bara ställt klockan vet man inte vilken senare buss jag hade fått tagit.

Framme! Ja så klev jag in i huset jag ska bebo i två veckor, knäppte av larmet och såg mig om, det här ska nog gå bra! Kan väl säga att det kändes lite annorlunda att stoppa in mat i en annan familjs kylskåp. Letade reda på vilket av pojkrummen som innehar min säng för semestertiden och knappade sedan på datorn. Fick börja med att installera msn - så det är nog bra om jag kommer ihåg att avinstallera det innan jag åker. Upptäckte sedan att jag inte kan gå in på sd eftersom den var en spärrad sida under kategorin sex/personligt. Det är dock något jag inte tänker göra nått åt, så förvänta er en utloggad tjej på sd i två veckor (för dem av er som vet vad jag pratar om).

Nu ska jag leta reda på en stor kopp för att få i mig lite av dagens teranson och sedan ska jag nog ta en promenad och se mig omkring =) Vi hörs!

4 kommentarer

Micke

10 Jul 2007 15:41

Känner verkligen igen det där med sen insomning när man ska upp tidigt och resa dagen efter. Tänk att det alltid ska vara svårt att somna just då. Den värsta sömnbristresan fick flygplanspersonalen (till bänkgrannarnas förtjusning)väcka mig två gånger under uttaxeringen säkerhetsgenomgången... :)

Marcus

11 Jul 2007 20:23

Hej Anna!!
Jag gillar din blogg. Du skriver personligt men avslöjar inget om dig själv. Jag har i och för sig inte läst alltihopa, men jag har läst en hel del.
Jag kan inte låta bli.......du får mig att fundera. Vem är du??
Vart kommer du ifrån??
Jag misstänker att du kommer ifrån Ö-sund, men det är bara en vildsint gissning. Jag är född nyfiken och kan inte låta bli att ställa frågan...SD...vad är det för något??
Det kan vara så mycket, allt från Sverge Demokraterna till någon dejting Community. Ja, jag får väl fundera vidare.
______________________________________
"Vi lever i en tid av för mycket arbete och för lite bildning; en tid då människor är så flitiga att det blir dumma"

Marcus

11 Jul 2007 20:27

Jag skrev Ö-sund...min gissning har visat sig vara allt annat än bra. Numera är det för mig uppenbart att du kommer ifrån Sundsvall.
//Marcus

Anna

12 Jul 2007 13:12

SD är inte Sverige Demokratera, det kan jag lova!!!

Kommentera

Publiceras ej