Så jävla seg!

1kommentarer

Jag trodde inte det var sant när jag kollade på klockan "imorse", den var 12.34 - helt otroligt!!! Jag gick ju inte ens å la mig någe sent igår kväll, den var väl runt halv ett eller så. Jag vet att jag vaknade runt fyra och svor över solen men inte hade jag trott att jag skulle sova så förbannat länge. Så nu är jag hur seg som helst. Borde plugga, eller röra på mig på nått sätt men jag känner bara - jag orkar inte!!! En dålig vits kanske kan pigga upp?

En man gick till läkaren och klagade över för tidig utlösning. Läkarens råd: När du är nära utlösning försöka att skrämma dig själv. Mannen köpte en startpistol, kom hem och satt i gång i 69an med sin fru. Då utlösningen närmade sig brände han av pistolen. Nästa dag gick han till läkaren. Hur gick det? frågade läkaren. Åt helvete, min fru bet av 5 cm från kuken min, sket mig i ansiktet och grannen kom ut ur klädskåpet med armarna i vädret.

Nä, det funkade inte för min del iaf... (den var nog bra mycket roligare när jag hörde den av en vän igår, med nått glas vin i cirkulationen). Va fan ska jag göra för att komma igång? Iof skulle jag kunna börja packa lite kartonger, det är alltid kul. Längtar till flytten nu, det ska bli helt underbart att få en ny, egen lägenhet. Men visst har jag haft mysiga stunder här också, det är klart. Nä nu jäklar är det dags att göra nått... jag kan iaf fixa med adressändringen och elen och sånt... alltid nått!!! Å du - skynda dig att läsa en mer inspirerande blogg under dagen så att jag inte smittat dig med. Lovar att jag är piggare en annan dag - förhoppningsvis imorgon då det blir grillning och gatufest såklart =)

1 kommentarer

KungLigg

12 Jul 2007 22:05

Försökte in i det sista att INTE skratta. Funkade på mig även utan berusningsmedel ;)

Kommentera

Publiceras ej