Se dig om

2kommentarer

"Här är din beskärda del, stor eller liten, trasig eller hel." Jag älskar Winnerbäcks texter, de är helt underbara. 2005 såg jag hans framträdande på gatufesten. Jag stod på vip-läktaren med förälskade armar omkring mig och njöt till fullo. Kan inte säga annat än att det var ett lyckligt ögonblick.

Igår var jag på gatufesten igen. Jag såg inte Winnerbäck, jag är inte kär och de armarna finns inte för mig längre. Andra förutsättningar kanske man kan säga, men jag hade himla roligt och det är väl huvudsaken. Vi startade kvällen med grillning och kubbspel - som jag vann två vänder =) Det dracks vin! När vi så kommer ner på stan ser jag killen i grönt. Jag har sett honom förr, i samma gröna tröja, men varje gång är en fröjd. Jag har absolut ingen aning om vad han heter, men stans snyggaste kille är det då sannerligen. Nu snackar vi "out of my league" så det skriker om det - men sukta får man alltid.

Se dig om - det finns massor av fina människor runtomkring dig. Och när du träffar de fula, kolla ner, de kanske åtminstone har snygga skor ;)

2 kommentarer

Jonne

09 Jul 2007 16:54

Winnerbäck det är fina grejer det, såg ditt inlägg i min blogg och tänkte - Hur tänker hon nu? Men är du snygg så kan du kanske åka med.

Benny Bling Bling

11 Jul 2007 03:57

Svensk sommar. Bla himmel. Sandstrand. Kall ol. Gitar. Winnerback. Nagon att halla om. Thats it! Sokandet slutar dar.

Kommentera

Publiceras ej