Stålis

0kommentarer

Citat från en Kalle Anka-tidning från 1969: "Nu har vår hjälte emellertid tinat upp igen..." Det är banne mig inte ofta man får glädjen att se ett sådant ordval i dagens serietidningar. Tycker om välformulerade texter, även om du säkert upptäckt att jag inte alltid strävar för att nå dit själv.

Men när ändå Stållångben är i luften kan han väl komma och göra en heroisk insats hos mig den närmsta veckan. För imorgon är dagen!!! Imorgon förs det över pengar från banken och in på en annans konto, det är tur att man inte ser pengarna på vägen då hade man gråtit. När det är klart är nycklarna i min hand och lägenheten min och det är dags att börja bära och kånka. FEM trappor, det blir kul det! Men hur slut jag än kommer att vara innan det är över så är det sååååå himla värt det. Fatta att jag äntligen ska få flytta ifrån den här malätna inregnade hålet och till min egen lägenhet där jag får måla mitt kök rött.

Kommentera

Publiceras ej