Jag kan hålla mig...

0kommentarer

... för skratt just nu! Kan väl inte säga att det är de lyckligaste dagar i mitt liv direkt. Iof pratade jag med en helmysig kille igår som överdröste mig med vackra komplimanger så det fick väl upp leendet en aning, men annars. Får traska in på arbetsförmedlingen på måndag och säga hej till dem, det är kanske inte det gladaste ögonblicket i en 27-årings liv. Har sökt en del gymnasielärartjänster till hösten som jag hoppas på annars kommer det att bli plugg igen. Det har jag i och för sig inget emot, tycker om att plugga, men jag har däremot inte det minsta lust att återgå till csn. Jaha... hur ska man lösa det här då?

Nä, nu ska jag ta mig igenom den sista dagen med så mycket ork jag bara kan. Ni ska tro att jag planerade out-fiten noga imorse. Ska man gå ut ska man göra det med stil!!!

Kommentera

Publiceras ej