Brrr

0kommentarer

Fan va jag fryser!!!!

Illa illa att det just nu ar varmare ute an det ar inne. Varfor ar jag inte ute da? Ja det ar en bra fraga som kommenteras med ett bra svar, jag kan inte. Eller.... visst kan jag sitta ute pa garden om jag vill, men jag tar mig ingenstans. Heidi glomde namligen att ge mig nyckeln innan hon for pa jobbet imorse, vilket jag kan forsta eftersom hon borjar jobba sjukt tidigt, och dorrarna har ar sana att man maste ha nyckel bade for att komma in och for att komma ut. Smatt livsfarligt vid brand - ja!!! Men men som fora detta rokare ar man ju ratt val vid en minst sagt ljummen kroppstemperatur sa jag har baddat in mig i varma klader, filtar och tjockstrumpor. Inatt anvande jag mig av ett beprovat gammalt knep - ansiktet under tacket, da kommer namligen den varma andedrackten till nytta och det blir fortare varmt under tacket. Bra va!!!

Jo, sa nu har jag egen tid sjalv, ratt skont faktiskt. Ar val meningen att jag ska jobba undan lite, har ju bara 25 nationella prov i svenska med mig att ratta + ca 105 utvecklingssamtal att skriva. Jaja... jag ska!!! Annars da? Har det toppen. Ar sa otroligt glad att jag for ivag sa ni anar inte. Det har var precis vad jag behovde. En till sak att kunna checka av pa "innan-30-listan" =)

Kommentera

Publiceras ej