En timme å en kvart kvar nu...

0kommentarer

Sen har jag lite mer än fyra timmar på mig att sova på Ybussen hem till Sundsvall. Har haft en toppensemester på Irland, kan inte vara nöjdare. Hm... jo det skulle väl vara hemresan då. Rätt segt att resa från klockan 8 på söndagsmorgonen till kl. 4 på måndan och sen ska jag börja jobba klockan 8. Usch!!! Är riktigt trött nu kan jag säga, sov ärligt talat inge bra sista natten utan låg mest och vred mig i en gnekig säng. Längtar hem till min säng! Vilken jag för övrigt kommer att kraschlanda i klockan fyra inatt.

Nu tänker ni - men hur i helsike kan det ta ett dygn att göra en resa som tar ca tre timmar att flyga? Ja, det är en bra fråga, ditresan gick på ungefär den tiden, men då räknar jag iof från Stockholm, man ska ju till och från Norrland också. Kruxet hem var att det inte fanns något direktflyg utan jag fick mellanlanda i Köpenhamn. Apropå det - engelskan på Irland gick jättebra, då de allra flesta var tydliga och lättföstådda, men danskar. Herreguu, det går ju inte att höra ett skit av vad de säger. Blaugkuluidluie å en kvarts!!! Lika bra man sticker fram Visa-kortet på en gång när man ska betala något för det är i alla fall kört att förstå hur mycket de vill ha i kontanter.

En timme kvar nu...

Kommentera

Publiceras ej