Välkommen till min värld

3kommentarer

Ny bloggare - gammal dagsboksskrivare.

Många som känner mig har förundrats över det faktum att jag ännu inte skaffat mig någon blogg, även om diverse dagbokstexter har kunnat läsas på olika communitys. "Men du som skriver så mycket måste väl ha en blogg" - jaja! Så nu har jag det! Nu kanske ni tror att ni har kommit till en tjej som rättar sig efter andra och gör som andra säger till henne att göra, det kan jag dock säga att så är inte fallet.

För att förtydliga vad du har att se fram emot kan jag säga att jag älskar det svenska språket och att leka med det. Jag tycker inte om särskrivare, använda-typ-varannan-mening-människor eller andra som missbrukar det fantastiska i att kunna uttrycka sig i skrift. Jag är nämligen inte så himla bra på att förmedla vad jag känner och tycker via tal, men har en större förmåga när det gäller det skrivna ordet. Nu ska jag inte få dig att tro att jag är värsta skribenten eller att jag aldrig skriver fel eller slarvigt för det händer då kan jag lova dig. Men det är en del av vad du har framför dig om du väljer att mer eller mindre sporadiskt följa denna skildring av ett helt vanligt liv.

Man kanske inte ska lägga ut alla kort på första given men som en aptitretare kan jag uppge några nyckelord angående mig och min personlighet: Lärare - hundmänniska - storasyster - moster - skorpion - rödvinsälskande - Enigmafan - bokmal... och med ett motto: Det fixar jag!

3 kommentarer

Anonym

04 Mar 2007 14:40

Jasså, du har fallit dit tillslut...;)

Kram Lina

Liza

04 Mar 2007 16:47

Ja men se där ja, de var väl en inte helt oäven introduktion till ditt framtida bloggandet. Jag kommer att kolla, I promise!

kram/Liza

Sara

05 Mar 2007 12:43

Hej hej. Du ramlade dit du oxå :) Den dan jag skaffar en blogg blir väl när Henrik inte längre är rädd för virus :)) Så det blir väl inte i detta liv...

PUSS/Sara

Kommentera

Publiceras ej