Hujedamej

0kommentarer

Sån dag det va, ej värre tänkas kan, men fredan är nu... Äh va fan, jag orkar inte hålla på å rimma å komma i takt. Jag är helt slut i huvudet! Vilken jävla dag!!! Började med att försova mig och sen, när man känner att det kan fan inte bli sämre, kom jag ihåg att idag var ju en sån där dag då jag borde ha tagit med mig mat hemifrån eftersom skolans currysoppa inte är nått för mig. Inte ett curry-fan. Men nu är det lyckligtvis så att jag har en underbar kollega som drog med mig hem till henne och värmde upp en härlig saffranssoppa istället - mi lajki =)

Hm... min moodring har en nervös grönfärg just nu, lär bero på att jag är fortfarande lite spänd efter ett betygsnack, tycker det är svårt, det är så omöjligt att säga rätt sak. Samtidigt vill jag inte lova något jag sedan inte kan hålla. Råkade göra den missen en gång och det blir verkligen inte bra då. Men det är inte lätt att sätta betyg ska jag säga alla gnällspikar som tror man sitter med en tärning. Fan man kanske borde skaffa sig en tärning!!!

Det har hänt en massa underbart i mitt liv den senaste veckan, ja eller en massa var väl att ta i, men det som har hänt väger upp till en massa. Men det tar vi en annan gång. Inte ge hela handen här inte!!!

Kommentera

Publiceras ej