Vissa dagar, eller texter, har helt enkelt ingen bra rubrik

0kommentarer

Slapparsöndag - när det bubblar av tankar och känslor inom en men jag är för trött och slut för att kunna få ur mig dem. Skulle vilja skriva av mig allt jag känner inför så mycket, men jag kan inte. Dels kan jag inte för att det är så mycket jag inte bör skriva ut till andras läsning, det är sådant som får stanna kvar i en gammal hederlig dagbok gömd i en byrålåda. Dels kan jag inte för att jag inte orkar .

Sitter här nu... klockan är 21.18, dagen har spenderats i de fula favoritmjukbyxorna, ett linne som är mjukt och skönt men ändå tillräckligt tajt för att eliminera behovet av bh och till det en fläta på sniskan. Borde lägga mig snart, men eftersom jag sov till halv ett "i morse" lär det bli lite småsvårt att somna ikväll. Tre veckors jobb kvar nu, frågan är hur det kommer att bli efter det.

Ok... det här var kanske inte det mest positiva blogginlägget på denna sida, men va fan.... även solen har sina fläckar har jag hört. Give me Vanish!!!

Kommentera

Publiceras ej