På rätt plats vid rätt tillfälle

0kommentarer

Igår hade jag en underbart mysig eftermiddag då jag och en god vän bestämde oss för att äta gott (i alla fall i mitt fall) och dricka rött, då vi båda är rödvinsälskare är det svårt att göra oss missnöjda. Ett glas slank ner till maten och till ett för kvällen förberett kryss till min vän och även ett andra glas slank ner det också. Många skratt och minnen senare kunde vi konstatera att jag har ett konstigt och bitvis exakt minne.

Samtalsämnena avlöste varandra och vi betade av allt ifrån gamla minnen, aktuella manshändelser, skolprat och såklart lite allmänt. En bra bit in i ett något sexuellt ämne (fråga mig inte hur vi kom in på det) försökte jag härma de manliga lätena (eller brist på lätena) i en porrfilm i kontrast till tjejernas ylande. Och precis i det läget går en av mina elever förbi mig och säger hej. "Hejhej!" kvittrade jag i samma sekund som det brölliknande mansljudet försvann från mina läppar. Jag hoppas - inbillar mig å det starkaste - att musiken och andra personers mummel i lokalen var alldeles för högt för att hon skulle kunnat höra vad vi pratade om. Vad vi faktiskt pratade om är att män låter alldeles för lite när de har sex och att många tjejer faktiskt tycker om att höra honom (man kan såklart aldrig tala för alla så de personer som inte håller med behöver inte attackera detta). Har även nyligen fått bekräftat att så äro faktum även i det omvända.

Så... alla sexuellt aktiva män och kvinnor, killar och tjejer där ute... sluta håll kudden för ansiktet och kväv era ljud, låt dem komma ut istället. Sluta även sätta på stereon och dra ner persiennerna - men det är en helt annat fråga ;-)

Kommentera

Publiceras ej