Sedd, lyssnad på och kramad

0kommentarer

På sätt och vis kan man nog se det som att jag blev dumpad igår, men å andra sidan blev jag det inte alls. Man kan nämligen inte bli dumpad när man inte är tillsammans med någon. Inte heller fick jag veta att känslor inte är besvarade för det finns ännu inga sådana känslor och de kommer nu heller inte att gro. Tvärtom fick jag mycket fina ord om mig som person och även om de absolut gör mig glada och jag vill tro dem... så tar det emot att faktiskt tordas göra det.

Bo Kasper sjunger vidare: "det är inte mig det är fel på, det är dig det är fel på...".

Men att känna värmen från din famn skänkte mig en glädje jag inte känt på länge och jag vet att jag nu bara ska njuta av den känslan jag kan få och inte eftersträva en annan. Sen får man väl se hur saker och ting visar sig...

Kommentera

Publiceras ej