Fem

0kommentarer

Om du nu trodde att jag menade de gamla smådetektiverna måste jag tyvärr göra dig besviken och säga att nostalgitrippen får bli en annan dag. Just nu ska vi istället behandla de fem hemligheterna för att ett förhållande ska fungera. Nu kanske du säger som publiken till Carrie gjorde när hon höll ett föredrag om "hur man finner män" fast hon var singel, dvs; "Vad vet du om det?" Men ni får ha förtröstan, jag är trots allt lite äldre än många av er, lite smartare än några andra och som mina vänner brukar säga;... ja nått är det... hm... jaja, vi tar det en annan gång. Hur som helst!


1. Det är viktigt att hitta en man som hjälper till i hushållet, som lagar mat, städar och har ett bra jobb.

2. Det är viktigt att hitta en man som får dig att skratta.

3. Det är viktigt att hitta en man som du kan lita på och som inte ljuger.

4. Det är viktigt att hitta en man som är bra i sängen och tycker om att ha sex med just dig.

5. Det är viktigt att dessa fyra män inte känner varandra.


Ja, vad hade du trott? Att dessa fyra egenskaper finns i en och samma man? Hahahahaahahhaaaa ojojoj nu fick jag nästan lite ont i magen. Nä men nu ska jag inte vara cynisk, uttryck som "män är antingen upptagna eller fylla med skit" finns det lika många av för den kvinnliga halvan också. Men om du nu råkat hitta honom... ja du ser, då är han ju upptagen!!! Men om du nu råkar hitta honom så vill jag bara säga: grattis, lycka till... har han nån bror?

Kommentera

Publiceras ej