Sudda sudda sudda sudda bort...

0kommentarer

...din sura min. Ja okej då, jag ser kanske inte så himla tokglad ut just nu, men det är inte direkt en sur min, snarare en sammanbiten sådan. Min nacke gör ont! Jag hostar så jag spyr och näsan vägrar ge sig. Knäna värker när jag kommer åt såren och kroppen känns fortfarande öm efter att den fick lite över 80 kilo motor över sig. Huvudet - ja det tänker jag inte ens gå in på. Kan bara säga att jag är mycket tacksam över att pappa och min kära vän fick mig att inse att jag inte skulle palla av att orka jobba natt efter ett 25-årskalas med släkten. Har inte bestämt mig om jag ska orka ta mig till jobbet imorgon, men jag tror egentligen att det vore bättre att vänta. Känns bara inte så bra att vara sjukskriven en hel vecka, framför allt inte när man bara är vikarie.


... deras nummer. Vaknade inatt och fick ett ryck. Jag slet åt mig telefonen och raderade fem nummer ur min telefonbok. Fem nummer som inte ska finnas där.

Nummer 1 har jag haft kvar för att kunna se när jag inte ska svara, han har äntligen slutat ringa mig på nätterna - raderad!

Nummer 2 ringer jag aldrig och den personen ringer inte mig.

Nummer 3 kommer jag inte ens ihåg vem det är.

Nummer 4 ska jag inte ha i min mobil för då skickar jag bara sms jag får skämmas som fan över dagen efter.

Nummer 5... hur länge måste man spara de nummer man aldrig ville ha?


... dammet i min lägenhet, ja det kallas dammsuga och jag vet att jag borde göra det. Men inte nu! Jag orkar inte...

Kommentera

Publiceras ej