Girls night!

0kommentarer

Igår var en helt underbar dag. Den började bra, den blev bättre och sedan blev den helt underbar.

Under den del dagen blev bättre träffade jag en helfin och trevlig kille över en tvåtimmars kaffestund. Ett härligt leende, bruna ögon och förhoppningsvis en fortsättning gör en glad ända längst in. Vi träffades efter det att jag helgen innan gjort något jag inte brukar våga, men man får chansa lite ibland och har man tur blir det en vinstlott. Kan inte säga något om utdelningen på denna ännu, men inte känns det som en nit inte.

Senare på kvällen hade jag inflyttningsfest med ett gäng tjejer. Det dracks bål, mousserat vin, shottar och även en del annat. Det var en härlig samling tjejer och jag är jätteglad över alla som kom. Sedan hade jag aldrig väntat mig den fantastiska present jag fick av dem alla, kan inte nog säga hur tacksam jag är över den och att jag har vänner som dessa.

Väl ute på krogen var det kanske inte årets höjdarkväll. Jag vet inte riktigt vad det var för folk ute egentligen, men mycket fyllon, irriterande svettbomber och allmänt sådär. Hade inte tråkigt, det kan man inte ha på dansgolvet med min "elitkompis". För att återgå till det där med svettbomber - vad är det med vissa människor egentligen (oftast mörkhåriga män), tvättar de sig inte eller? Det var första gången sedan krogarna blev rökfria som jag fick gå ifrån dansgolvet hela fem gånger för att något slisk stod bredvid och stank så mycket svett så det stack i ögonen och inte gick att andas. Visst förstår jag att man kan bli lite svettig om man dansar en hel kväll, det blir jag med och framförallt kan det bli lite varmt i nacken om håret är utsläppt. Men jag har då aldrig varit med om att folk har vänt sig åt mitt håll och rynkat på näsan, dessutom tror jag bestämt att om jag någon gång luktade så illa skulle mina vänner säga det till mig. Så har du en vän som du vet med dig och du har en aning om att denne kanske inte vet att han eller hon stinker, säg det till den då. Var en vän - kom med sanningen!

Kommentera

Publiceras ej