När blir jag vi?

0kommentarer

För ett tag sedan träffade jag en jättefin kille, han var verkligen toppen. Lång, snygg och trevlig. Vi hade en jättemysig träff och när vi skildes åt var det för att ses igen. Så sades det i alla fall, så trodde jag... det blev inte så. Kan inte säga varför, det klickade väl helt enkelt inte på det sätt jag inbillade mig. Men sånt händer, inget att gräva ner sig över. Plenty more fish in the sea!

En del tycks tro att det bara är män som skräms av framfusiga kvinnor och packar när saker och ting går för fort. Så är det inte, även vi kvinnor kan fly snabbt. Visst vill jag hitta någon, någon att dela min tid med, men jag vill göra det på mitt sätt, i min takt. Kasta dig inte över mig! Men visst hoppas jag att min ensamma tandborste snart ska få en vän....

image15

Kommentera

Publiceras ej