Vem ger sex idag?

0kommentarer

Fick ett spam-sms av en vän igår där det stod att jag hade blivit "plumpad" eller något sånt och om jag inte genast skickade detta sms till fem personer skulle den jag älskar glömma att köpa mig en present idag. Jag skrev tillbaka och vänligt påminde denna vän att jag inte har någon som jag älskar som kommer att köpa mig en present på denna kommersiella jippodag och hon fick skämmas lite över att ödslat min tid med sånt skit.

Parantes - jag har människor som jag älskar och som älskar mig, men ingen som kommer att slösa pengar på blommor och choklad just idag.

Men hur som helst påminde hon mig om att idag är den där dagen då man ska hålla sig borta från blomsterbutiker (som man sååå ofta annars besöker) och inte heller försöka sig på att beställa ett bord på en lagom mysig restaurang.

Jag var aldrig så medveten om denna dag då jag hade partner. Dels för att den första nästan aldrig gav mig något, på nio år fick jag en blomma det första året och sedan kan jag inte minnas något mer. Den andra kunde förvisso köpa något men med en viss protest och det gjorde inte det hela så roligt. Emellan dessa två förhållanden var jag som du läsare kanske eller kanske inte vet en vild singel och den bästa "present" jag någonsin fått den 14 februari något år var 2003 (eller möjligen var det 2004) då jag fick mig en riktigt härlig sexupplevelse utan förbindelsekrav från nått håll. Det kan man kalla alla-hjärtans-dag-present =)

Jag då? Vem ska jag ge något? Tja, ska hem till mamma och pappa nu och de kan ju få sig en varsin varm kram och de sexuella "gåvorna" väntar jag med någon vecka till *flört till dig som vet*

Kommentera

Publiceras ej