Zzz

0kommentarer

Igår eftermiddag när jag kom hem från jobbet var jag så trött att hela min kropp värkte. Jag var hungrig men orkade inte äta. Tvingade i mig två mackor med kaviar och ost bara för att äta något. Sedan somnade jag inlindad i en filt till Simpsons... vaknade en halvtimme senare och trodde att jag skulle orka se "Mina jag och Irene" men det var ett projekt dömt att misslyckas. Under natten fick Sigge såklart för sig att han skulle leka men då åkte kissen ut ur sovrummet med en jäkla fart och jag ignorerade hans läten och skrapningar på dörren för att få komma in igen.

Imorse for jag hemifrån vid 9 och kommer att vara hemma vid 21 så kvällen kommer inte att skilja sig mycket motför gårdagen. Det är inte så att jag är missnöjd och klagar - bara mycket intryck första dagarna på ett nytt jobb och det gör en rätt trött i huvudet. Jag får sova till helgen!

Kommentera

Publiceras ej