Dag 1

0kommentarer

Så var det ett nytt år nu då och självklart hoppas vi alla att det ska bli ett bra sådant. Att våra nära och kära ska få vara lyckliga vilka vägar de än må välja att gå. Att jag ska få svar på några av de frågor jag har i mitt liv och kanske även lösa upp några knutar. Inga dumma, ohållbara nyårslöften för min del utan helt enkelt bara fortsätta vara den jag är - som jag är.

Jag vaknade första morgonen 2008 med en mans armar runt mig. För er som nu tror att det rådde sexuell aktivitet i sänghalmen måste jag tyvärr göra er besvikna, det förekom icke. Värme dock! Jag sitter fortfarande kvar i sängen, äter chips till frukost eftersom jag inte orkar klä på mig, vilket krävs för att kunna gå till köket i det korridorsboende jag för tillfället befinner mig i. Jag väntar på att baksmällan från 2007 ska gå över och imorgon åker jag hem till mitt hem, mitt liv och min katt.

Så vad är det man brukar säga? God fortsättning!

Kommentera

Publiceras ej