Singelmarknaden borde städas!

0kommentarer

Är det konstigt att man är singel egentligen med tanke på hur jag "ratar".

Ex 1. En kille som var intresserad av mig i somras. Vi mailades och pratades på telefon men det blev aldrig att vi sågs eftersom vi sprang om varandra på drakbåtsfesten och sedan orkade jag inte bry mig längre. Kan dessutom säga att efter att jag hade pratat med honom på telefon var jag inte längre så intresserad av att träffa honom. Varför? Jo han hade den värsta rösten jag hört i mitt liv. Va! Ja det är sant, hur skulle jag kunna stå ut med att träffa en person som gjorde att jag önskade mig döv. Hans röst lät som en dryg variant av den där jättejobbiga lilla mannen i polisskolanfilmerna. Ni kan ju tänka er.

Ex 2. På olika sidor man finns får man då och då lite förfrågningar och hälsningar ifrån olika män, men en som inte ens kan skriva en vettig mening känner inte jag att jag har något utbyte av. Senaste exemplet lät: "heeej va görs??? ba nice me mej rå hu va helgen?????" En annan kille skrev :::::::: efter varje mening och när jag kommenterade det sa han att han tyckte det var coolt. Vad är det som är coolt med att vara så handikappad i det svenska skriftspråket att man inte ens kan skriva en text människor orkar läsa?

Ex 3. Kvävde mig (inte helt såklart då skulle jag inte skriva detta).

Ex 4. Var jag intresserad av men tydligen inte han.


Ex 5. Ja hur länge ska jag fortsätta?

Dagens siffra: 61 trappsteg är det ner till tvättstugan, så om jag gick ner och upp fyra omgångar igår räknas det då som det träningspass jag missar när halsen svider?

Kommentera

Publiceras ej