In your face!

0kommentarer

I lördags var jag ut med två tjejer från jobbet och vi hade jättetrevligt, en av oss ännu mer än de två andra (önskar jag kaxigt pratade om mig själv men så är det inte). Det var förvånansvärt mycket snyggt ute denna kväll, kanske beror det på att mina ögon öppnades väldigt väl, att mina krav sjunkigt eller att den förhållandevis ljumma kvällen lockade fram dem. Självklart var Mr Superduperhunk ute, inte för att jag skulle komma på tanken att kontakta honom, det räcker bra med mina ögonorgasmer. Dessutom har jag en ganska stark känsla av att han nog inte är speciellt mycket att ha, men det kan man ju inte säga till sina fantasier.  

Men som vanligt fanns det såklart även den mindre trevliga högen män. De på dansgolvet som stinker apa, de vid bardisken som trycker undan en eftersom deras stora stark är sååå mycket viktigare (ungefär som deras jobb) och till sist de som tror att en kvinnas kropp är något de har fritt förfogande över. Vid ett tillfälle gick jag runt en sväng och av en händelse stannade jag två sekunder vid en man, runt 40årsåldern av utländsk härkomst, och den jäveln tar mig på låren och nyper mig i rumpan. Jag vänder mig förnärmat och ilsken om och ger honom en flata i ansiktet. Inte så hårt att jag med det skulle riskera att han blev arg och slog tillbaka, men ändå så pass att budskapet "Mig ger du fan i!" kom fram. Nästan lika illa som män som tar en på brösten.

Kommentera

Publiceras ej