Desperat (och) otrogen

1kommentarer

Hej!

Jag är en man i ungefär den ålder som mitt nic visar. jag är gift och har varit tillsammans med min fru sedan vi var unga. För att rädda äktenskapet tänkte jag kolla hur grönt gräset är på andra sidan. Jag måste provleka lite för att få veta vad jag har bestämt mig för att avstå. Om det går att förstå.

Söker alltså en tjej/kvinna för ett extremt diskret äventyr där jag får leka lite och du får utlopp för dina lustar. Jag är inte intresserat av nått långvarigt utan en eller ett par gånger. Ser gärna att du är i samma situation som mig.

Ett krav är iallafall att vi kan hålla till hemma hos dig.

Om du är intresserad - lägg till mig på msn


Detta mail såg jag idag att jag hade fått på en sida jag finns, det är bannemig helt otroligt. Det är tyvärr inte det första mail jag får av män som är upptagna men säger sig vilja hitta "något kul på sidan om". Om - jag säger OM - man träffar en man som är upptagen så grundas det i att man på något sätt träffas och fattar tycke för varandra, det är inte så att man svarar på ett desperat idiotförsök som detta. Något jag hört mer än en gång är män som säger sig leva med sin sambo/flickvän men bara som "vänner" och att de är tillsammans för barnens skull. Den senaste som påstod något sådant hade ett barn på tre år, menade han då att de skulle vara tillsammans i kanske 15 år till för dotterns skull? Har svårt att se "barnets bästa" i det. Jag har även hört andra tjejer som berättat om samma sak, tyvärr är inte alla lika klarsynta utan tror på fullt ut att han och sambon/frun inte ens ligger med varandra utan bara lever tillsammans som syskon. Då tror man verkligen det man vill tro!

1 kommentarer

Sara

13 Jun 2008 13:35

Hej Annie, roligt att läsa dina tänkvärda texter. Du slår oftast huvudet på spiken.

Ha en bra helg, antar att det är 50 års kalas på gång..

Kram Sara B

Kommentera

Publiceras ej