Gratis är gott!

0kommentarer

Skicka gratis sms på : http://www.sms.se/?r=41826

Något som inte är gratis är en ny cykel vilket jag kommer att måsta köpa nu när min har blivit stulen. Fy fan va irriterad jag blev när jag upptäckte det. Hade i godan ro tagit en lång promenad hem från jobbet, åt lite middag och gick sedan iväg för att köpa tidningen jag medverkade i. När jag kommer tillbaka blir jag ståendes som ett fån och stirrar på cykelstället, min cykel är borta, nån jävel har stulit den. Jaha, efter nästan en halvtimme i telefonkö hos Polisen kunde jag anmäla den men efterom jag inte hade något nummer, då det inte stod på kvittot, var det inte mycket lönt. När de papperna

(papperna - papprena, vad heter det?)

kommer ska jag kontakta försäkringsbolaget men frågan är om man kommer att få ut något. Visst det var ingen jättedyr cykel men det var den jag hade råd med och jag behöver den. Har en gammal Kronan hemma (svart med registreringsskylt och allt) men den är dels trasig och dels astung att cykla på då det inte finns en enda växle och den väger ton.

Något som däremot är gratis är ett glatt humör och det har jag idag!

Kommentera

Publiceras ej