Om du tänder på händer

0kommentarer

Igårkväll när jag kom hem från jobbet slet jag av mig jobbkläderna, drog på mig morgonrocken och en sliten t-shirt och kröp ner i soffan med en kopp te, en påse godis och en hårfällande katt. Aaaahhh! Det måste väl finnas nått att se på tv, tänkte jag som inte riktigt kände för att läsa en bok. Ack så fel jag hade! Jag zappade runt bland mina nio kanaler men kunde inte hitta någon som föll mig i smaken och fångade mitt intresse. Greys a... har jag aldrig följt så femman gick bort, Lost slutade jag se på efter första säsongen så fyran gick bort, Top model på trean - nä jag skulle inte tro det va, och så fortsatte det på alla kanalerna, inget att se. Precis innan jag gav upp bläddrade jag förbi MTV och fastnade där för något jag inte trodde var sant (förmodligen var det en snutt av Jonny Depp eller annan hunk som fångade mitt intresse så pass länge att jag observerade vad programmet handlade om).

Under de cirka sju minuter av mitt liv som jag gav detta program kunde jag bara känna lättnad och glädje över att jag INTE är en supersnygg kändis boendes i Los Angeles för fy fan - rätt ut sagt - för att behöva stå ut med det livet. Progammet jag såg igår gick verkligen in på djupet i att gnälla på snygga människor. Det var någon tjej de pratade om som de alla erkände att hon är hur snygg som helst MEN hon hade stora händer, ja du läste rätt. Jonny Depp kritiserades för att han har små händer och det ryktades om en handstandin under inspelningen av Pirates of the Carabian (stavas det så?) Senare kom de in på personer med stora tänder och Kirsten D... (kommer inte på efternamnet men hon var med i bla Jumanji och Marie Antonette) ifrågasattes hur hon kunde vara med i en film om vampyrer - En vampyrs bekännelser - när hon har så små tänder. Att tjejen är bra på det hon gör verkar vara skit samma, herreguuu hon har små tänder. Sen kom de in på näsor men då stängde jag av tvn, jag kände inget som helst behov att höra vilka dessa no-bodys ansåg behövde operera sin näsa eller inte.

Jag gick å la mig! Jag tänkte på hur lustigt det är att jag som skulle skrattas ut värre än Tom Cruise i Oprah om jag struttade ner för en röd matta i hollywood, med min mage, lår, rumpa, naturliga bröst och allt möjligt annat fel faktiskt har snygga tänder, helt okej näsa och vad jag antar normalstora händer.

Kommentera

Publiceras ej