Ett steg i taget!

2kommentarer

Det är 13072 steg mellan mitt jobb och min lägenhet, det tog en timme och 35 minuter att gå men tyvärr vet jag inte exakt hur långt det är (mer än en mil iaf). Jag hade lite ont i benen när jag kom hem men framförallt hade jag ont under foten där en blåsa smugit sig fram. Det beror i och för sig på skorna som sett bättre dagar, men så farligt var det inte. Men så idag gick jag en timme ungefär så nu sitter jag med riktigt ömt under foten, vilket gör att jag inte kan göra annat än att ta det lugnt ikväll - eller hur då ;-)

Jag får göra som Sigge - slappna av!!!


image17

2 kommentarer

Anna

22 May 2008 14:25

Kan tillägga att jag ser exakt likadan ut när jag slappar i soffan eller sängen, armarna över huvudet är avslappning =)

veronica

22 May 2008 18:15

Han ser ut att kunna konsten att slappna av...eller vill han bara förmedla "se och lär" ;)

Kommentera

Publiceras ej