Fetto - pucko!!!

2kommentarer

Fick nyss detta mail:
Meddelande från: pervokris 28
Datum: 25/11/08 17:41 
Jag vill se dig fetare. Jag tror att du har potential att växa ganska rejält. Om du vill så kan jag bli din matcoach över Internet och tala om för dig vad du ska äta, hur ofta o.s.v. Men då måste du lyda mina råd.

Om du är intresserad så ska du skriva din e-postadress till mig nu.

Nej, jag är inte någon sjuk feeder som vill se dig dö eller bli immobil. Jag gillar bara överviktiga tjejer och att få halvmulliga (eller t.o.m. smala) att bli större. Svara inte om du inte är intresserad då ditt brev i så fall bara kommer att kastas bort utan att läsas och du därmed bara slösar bort bådas vår tid. Skriv inga gästboksinlägg heller -- de anmäles och tas sedan bort. Tack.


Va faaaaan ska man svara på ett mail som detta? Inte alls såklart...

2 kommentarer

monkan

05 Dec 2008 12:33

sjukt så in i h-vete!

Veronica

13 Dec 2008 11:37

Men vad är det för sjuk människa!!!! Jag blir helt mållös. Men varför bli förvånad, det finns ju fullt av idioter...

Kommentera

Publiceras ej