Gnäll!

1kommentarer

Jag vet inte vad det är med mig, jag är hur trött som helst men kan inte somna på kvällarna. Har legat flera nätter i rad nu och bara vänt och vridit på mig hur mycket som helst och desto tröttare jag blir desto svårare blir det eftersom benen bara värker mer och mer.

Kanske beror det på att det är lite mycket just nu... samtidigt som jag har ett jobb på 100 % ska det skötas plugg som var svårare än vad jag tänkt/trott, gode man-uppdraget är ganska jobbigt just nu, och inte heller sköter jag min kropp och det gör ju aldrig saken bättre. Men jag har såklart ingen annan än mig själv att skylla. Visst kunde jag i frågan om gode man fått lite mer stöd från överförmyndarnämnden men det är ju en kommunal instans så vad kan man egentligen förvänta sig? (Sågning!)

En sak som inte gör saken bättre är att jag fryser så inni helvete hela tiden, satte mig i bastun i en halvtimme igår och det var riktigt skönt. Ska nog försöka ta en promenad ikväll och sedan basta ett tag så ska det förhoppningsvis blir lite lättare att sova inatt. Nu gnäller jag, jag vet! Men... man får göra det ibland...

1 kommentarer

Anonym

11 Nov 2008 15:39

Du får gnälla precis hur mycket du vill. Här kommer i alla fall en värmande kram !!!

PÖSS / lillasyster

Kommentera

Publiceras ej