Intressant parfym!

0kommentarer

Nej nej nej jag ska inte klaga eftersom jag blivit smittad av en förkylning på det mest angenäma sätt men ändå... jag har så ont i halsen och det är otroligt synd om mig. Ingen ide att klaga högt eftersom det dels inte brukar vara någon hit på en arbetsplats och dels har jag så ont i öronen att jag nog iaf inte skulle höra vad jag sa. Så går jag runt i en dimma av alvedonrus och vicksabstinens. Kunde man bli hög på Vicks skulle jag vara helt borta!

Idag är 11e dagen på plåster. Det går bra tycker jag, ok jag har tjuvat lite och smakat med jobbarkompisar men jag har iaf inte införskaffat och jag har denna gång en stark vilja och ambition att sluta för min skull - för min skull!!!

För första gången på ett tag gick jag igår och lade mig tidigt (eller ja, den blev väl elva ändå) och helt själv. Sigge var inte hemma och systersonen som sparkat säng med mig några nätter låg nu hemma i sin säng. Det var tomt men skönt.

Kommentera

Publiceras ej