Slisk!

0kommentarer

Var på krogen med en vän igår. Vi gick först förbi Oscar men det såg ut att vara så pass lite folk att vi bestämde oss för att gå upp på Aveny och kolla, man kan ju trots allt bryta sina vanor då och då. Det blev dock inga förändringar eftersom vi i kön till Aveny upptäckte att inte en person omkring oss såg ut att vara mer än 22. Min vän frågade vakten vad det var för ålder och han svarade "23 med en viss modifikation", ja uppåt eller neråt var inte speciellt svårt att förstå så det blev Oscar ändå. Med tiden kom det mer och mer folk så tillslut blev det rätt lagom, inte så där packat så att man inte kan röra sig men ändå fullt på dansgolvet - och där spenderade vi det mesta av kvällen.

Det gjorde som sagt även många andra och en man ska vi nu grilla lite extra. Det var en sån där, mina kvinnliga läsare kommer snart att suckandes veta exakt vad jag menar. Ett riktigt slisk!!! Som dansar efter en hela kvällen trots att man mycket tydligt drar sig bort ifrån honom. Sådana finns det en hel del och vi hade även en till sån under kvällen men denna man var av den ännu värre sorten, han låter inte bara en vara ifred från sin närvaro, han låter en dessutom inte vara ifred fysiskt. Då och då kände både jag och min vän hans hand på rumpan, inte greppande, den bara låg där och gjorde mig irriterande medveten om att han tyckte att det var hans rätt att ta på mig. Sånt gör mig skitförbannad! Det tog ett tag innan vi insåg att det inte var omedvetet, för när man befinner sig på ett trångt dansgolv händer det då och då att man råkar ta på andra människor, men man märker när någon inte är "råkar" längre. Precis när jag tänkte ta hans hand och drämma till honom med den och tydligt säga "Ge fan i mig!" avlägsnade han sig så jag fick aldrig möjligheten. Besviken? Nje men det hade varit bra att få säga till ordentligt!

Jag tycker att det är skitsvårt att ragga på krogen och jag är även riktigt dålig på det. När jag upptäcker att en kille/man är intresserad av mig har jag ingen aning om vad jag ska göra och mer eller mindre kan man väl säga att om inte han tar komando så händer inget. Jag vet att detta inte alls är så bra när man faktiskt vill få kontakt med någon. "Inte på krogen" kan folk säga, men varför inte? Det är ju inte så att jag bryr mig om fyllisarna. Hur som helst... det var en fin kille som stod bredvid mig på dansgolvet ett tag och han höll i två glas. Fullt upp! sa jag till honom och han erbjöd mig det ena glaset. Då en halvdrucken öl från en okänd människa inte kändes som en hit tackade jag artigt nej. Vi dansade bredvid varandra ett tag och sedan böjde han sig fram för att säga något till mig. Men ni vet väl hur det är med att höra vad någon säger på dansgolvet, det gäller att fatta sig tydligt och kort och det gjorde inte han. Jag hörde inte ett skit av vad han sa utan det blev VA? Han sa om sin mening men jag hörde inte ett ord denna gång heller utan log lite dumt och sa: "Men den är ju röd och fin (drinken i handen). "Det var ju det jag sa!" skrek han till mig och gick sur som fan därifrån. Jaha!

En annan kille tog tag i min arm, lutade sig emot mig och sa: "du borde träna biceps". Det kanske han inte ens sa men det var vad jag hörde. Att prata på dansgolvet är som att leka viskleken med en döv!

Kommentera

Publiceras ej