Trallallallalaaa

0kommentarer

Är på rätt bra humör idag kan jag säga =) sådär lite småsprallig men ändå lugn, det känns bra. Vadan detta, må du kanske undra men se det säger jag icke! Det är ju fredag, det räcker väl bra!

Ska vara barnvakt åt systersonen från idag till onsdag, herregud jag har aldrig varit barnvakt så länge, det kommer att bli som när jag var det första gången och kollade till honom en gång i kvarten för att se om han andades. Nejdå vi kommer att få kul, ska baka, leka, kanske kolla på lite motorcyklar, gosa lite och sen får vi väl se vad som händer. Snart kommer det en till liten kille och då är det inte bara hans mamma och pappa som får börja om, det är alla vi andra runt omkring också. Nu har man äntligen en systerson som inte behöver tutte och blöja och så går man tillbaka på noll igen. Detta kanske låter negativt, det menar jag inte och samtidigt så kan man aldrig gå helt på noll igen eftersom det ursprungliga läget inte är detsamma.

Jag har upptäckt en sak - på något sätt måste spamutskickarna ta reda på vad ens vänner och anhöriga heter, jag får nämligen en massa spam från en kvinna som heter Veronica (som min bästa vän) och från en Åke (vilken är namne med pappa) och jag är mer än 100% säker på att min vän och min pappa inte skickar mail till mig om lotterier i Sydafrika, penisförlängare, bantningspiller av myskoxehår eller faaaaaaaantaaaaastiska erbjudanden på lånelöften.

Kommentera

Publiceras ej