Ja, vad är felet egentligen?

0kommentarer

Fick detta av en kille på Spraydate:
Vad är det för fel på dig? Varför sitter du och raggar på Internet? Får du inga napp ute i verkliga livet? ;)

Ja vad ska man svara på detta egentligen? (För det första, man behöver faktiskt inte ha en tanke att ragga varje gång man tar kontakt med någon på Internet.) Det finns väl en massa fel på mig; jag väger för mycket, jag skulle behöva klippa mig, jag kan inte svara på alla TP-frågorna, jag kan inget om bilar, jag har jättetaskig syn, jag har inte den där gardin-duk-å-överdrivet-pynt-genen som kvinnor sägs besitta som bidrar till ett mysigt boende (tycker att mitt hem är rätt mysigt ändå) och även om jag kan komma på en massa fler exempel så stannar jag här.

Men det finns även en hel del bra saker med mig; jag har riktigt fina ögon, jag tar hand om de jag tycker om, jag har snygga axlar och fötter, jag är bra på att diska, jag kan en massa om saker du inte hade en aning om, jag har sinne för detaljer, jag har en jäkla koll på småsaker och även här finns det fler områden att lyfta fram med allt med måtta.

Det jag vill lyfta med detta är att det finns en massa egenskaper hos en människa som det tar lång tid att upptäcka, det är inget man skriver ner på en cv och ger till potentiella ragg på krogen, dessutom är jag ingen krograggare.  

Kommentera

Publiceras ej