Kuken ska ha sitt!

0kommentarer

Kanske en lite uppseendeväckande rubrik men om du finner det stötande får du lära dig att leva med det, dessutom känner inte du mig om du tror att några sammansatta bokstäver stoppar.

Hur som helst... det är... ja vad ska jag använda för ord egentligen... lustigt... fascinernade... skrämmande att könet och huvudet verkar samspela så fantastikst dåligt hos många människor. Man brukar säga att hjärta och hjärna är smått senila i sin kontakt men banne mig så är könet och tanken ännu sämre. Vad är det egentligen som gör att en människa i ena sekunden kan tycka lite halvilla om en person och sedan i nästa ägna sig åt frustande sexaktiviteter med denne? Jag säger inte att jag är bättre själv, det finns x antal män i mitt liv som fått liknande beskrivning: "En riktig skitstövel men satan i gatan att han e bra på att ... (sätt själv in valfritt sexuellt område)!!"

Det är ju helt sjukt egentligen. Som senast igår, jag var ut med en jobbarkompis och ett "ragg" till honom. Han tyckte hela kvällen att hon verkade helmysko men inte ska ni tro att han höll den i brallan för det inte. Ja se karlar... *host host* .... eller fruntimmer... eller vad man nu vill säga. Vi är nog samma skrot och korn många av oss. Nej nej nej inte alla såklart, inte duuuuuu.... men många!

Nu vet jag såklart att det finns en massa massa massa gudsfruktiga och fiiiiiiina människor som inte alls kan känna någon samhörighet med dessa ord, som håller sig praktiskt till den vackra teoretiska tanken att sex är en kärleksakt mellan två människor, som med gott samvete kan bära vitt på sitt bröllop och allt det där bla bla bla - ja men kul för er!

Kommentera

Publiceras ej