En Anna-klassiker: Skor

0kommentarer

Det här mina damer och herrar eller annat löst folk som läser denna blogg är en riktig Anna-klassiker. Det börjar såklart med att jag följer med någon som ska handla något, i detta fall mamma som skulle handla en lampa, jag själv planerar inga inköp. Men så av en händelse går vi förbi en skoaffär och går man förbi måste man ju gå in (!). Vad händer? Jo självklart kommer jag ut några hundra fattigare och några skor rikare. I detta fall började det med de bruna, de var såååå fina och sen såg jag ett par svarta "Foppatofflor" som jag ändå behöver till jobbet och då man fick de tredje paret gratis passade jag såklart på att inhandla ett par stövlar då mina vanliga skor nu börjar bli lite jobbiga eftersom de inte tål mars/april-slasket. Men det är så typiskt mig, det är långt ifrån första gången jag följer med andra att handla något och kommer hem med skor.



Enda tråkiga i detta fallet var att jag inte fick med någon skokartong vilket inte är bra med tanke på min otroligt fina skogarderob.

 

Kommentera

Publiceras ej