Komsi komsi asfalten komsi komsi

0kommentarer

Äntligen!!! (Gert Fylking släng dig i väggen)

Solen skiner och himlen är blå, jag ska ta en promenad på lunchen och snön smälter. Jag vill knappt tro att det är sant men det känns som att våren är på g. Nu ska vi såklart inte ta ut någon glädje i förskott, det är bara den 17onde mars ännu, det är hela aprilvädret kvar, men det ger åtminstone förhoppning om vår. Jag är så spyless på vintern att jag bara känner för att gråta varje gång jag stoppar sladden i motorvärmarstolpen, tar fram isskrapan och plumsar fram i snöhögarna mellan bilarna på parkeringen (för ni ska inte tro att fastighetsägarna passar på att skrapa undan medan folk är borta, eller så är min bilgranne inte borta på dagarna för skrapat är det då inte).

Funderade på att köpa mig ett par längdskidor men nu vill jag bara se dagar med plusgrader och att åka skidor de dagarna kommer bara att kalla fram gamla tråkiga minnen från mellanstadiets elljusspårsåkning. Nä, jag spar pengarna och laddar för en ny cykel istället, min blev ju stulen förra sommaren så jag behöver ändå en ny.

Jag ser det smälter
jag ser det smälter
det är så roligt haha
nu kommer våren
nu kommer våren
det är så härligt å bra!!!

Hm... är det nu man ska bli förälskad i någon?

Kommentera

Publiceras ej