Så jävla less...

0kommentarer

... på snön! Det räcker nu, jag fattar, naturen kan. Det har snöat sedan november, det har varit svinkallt och jag har gått omkring i minst tre tröjor sedan dess. Nu vill jag ha vår. Nu vill jag att björkarna ska börja knoppa och leda oss in i sommaren.

... på att det bara verkar finnas miffon på singelmarknaden. Men det är väl så i min ålder. De bra är redan upptagna och de halvbra har inte hunnit skilja sig ännu. Kvar sitter jag med de som går med i "det-heter-negerboll-klubbar" på facebook, superkonservativa arbetsnarkomaner eller homofober (bara ett urval av den senaste tidens upptäckter). Suck!!!

... på mig själv för att jag är så lat med plugget. Gjorde iordning en lista för någon dag sedan på vad jag har startat med inte avslutat i pluggväg och jag tänker då rakt inte erkänna hur mycket det var, främst för att jag inte vill påminna mig själv. Men nu är det då säkert, det blir inge läsa kriminologi förrän minst hälften av vad som ska vara klart är klart. Brukar vara så att om jag har mycket att göra får jag mycket gjort men om jag har lite eller för mycket att göra får jag inget gjort. Vet inte riktigt var jag är nu.

... på mitt hår som ser förjävligt ut! Har ingen frisyr längre, har bara en fläta och även om jag faktiskt är förbannat bra på att göra flätor är det inte kul att se ut som en fäbojänta hela tiden. Men snart ryker håret kan jag lova. Har sett likadan ut i 15 år och nu när det inte finns någon kille som säger "du är så fin i långt hår bla bla bla" tänker jag kapa det.

... okej, jag är kanske lite gnällig nu, men jag känner mig så....

Kommentera

Publiceras ej