30

1kommentarer

Jag tar denna söndag den 15 november en liten paus i vad jag gör (diskar jordens största disk) och tänker tillbaka på gårdagen. Igår fyllde jag 30 år! Jag kan inte riktigt fatta att det är sant och jag kan heller inte finna orden för vad jag känner.

Nog visste jag att jag har snälla och generösa vänner men herregud, jag kan inte tro att det är sant. Inne i köket finns, förutom en massa tårta kvar i kylen så det är bara att komma förbi och smaka, ett bord med blommor och presenter. Jag skulle kunna ordna en försäljning av orkideér och bli mångmiljonär för jag har fått så många och så vackra så ni anar inte. Jag har fått ett tandemhopp - allvarligt!!! Och glasblåsning!!!

Det här blir ingen bra text... litterärt är jag kass just nu, men jag är varm varmare varmast inom mig när jag tänker på vilka underbara vänner och familjemedlemmar jag har. Nu ska jag ta en dusch, fortsätta diska och sedan köra igång livet som 30åring.

1 kommentarer

Anders

24 Nov 2009 17:59

Disken färdig antar jag? ;) och tårtan slut... livet efter trettio ja!

Kommentera

Publiceras ej