En sån dag!

0kommentarer

Så var det måndag igen... och just denna måndag önskar jag att jag hellre fick ligga kvar i sängen och dra täcket över huvudet. Från det att jag traskade in på jobbet strax innan åtta på morgonen och hela förbannade förmiddagen gjorde det inte annat än strulade. Folk har kommit med surkärringkommentarer, tekniken har inte fattat att den är till för att fungera, missförstånd har fått stora konsekvenser... nä det var helt enkelt inte någon bra start på dagen. Gick på lunchen ner på stan och bytte tre par strumpor efter att jag i förra veckan fått huvudsnurr och köpte storlek 40-45 till till ett par fötter i storlek 38-39. Vet inte riktigt vad jag tänkte med där. Men bytet gick bra och sedan satte jag mig på en parkbänk i solen och åt sushi - det gjorde susen. Eftermiddagen gick bättre.

Nu ska jag gå och spinna skiten ur mig för att få ur lite uppladdad frustration och grymma mängder seghet.

Kommentera

Publiceras ej