Mitt ex har dumpat mig!

0kommentarer

En stor kärlek med tyvärr ett ännu större problem avslutades i januari 2007 och för någon dag sedan insåg jag att nu är det verkligen slut mellan oss, kontakten är bruten. Ända sedan dess har han nämligen betalat en olycksfallförsäkring åt mig, vill minnas att han tecknade den efter att jag snubblat i en trapp och gick på kryckor utan någon som helst inkomst i 2 veckor. I mitten av juli fick jag ett brev från försäkringsbolaget om förlängning av denna men den avi som medföljde var makulerad eftersom denna premie betaldes via autogiro. Men så för någon dag sedan kom det ett nytt brev, samma förlängning men nu även med en avi på en summa. Nu är autogirot avslutat! Nu får jag klara mig själv!

 

Missuppfatta inte detta kära läsare, jag är inte på något sätt arg, ledsen eller sur över detta och jag har aldrig någonsin begärt eller ens bett honom betala detta åt mig och jag har inga problem med att jag nu ska göra det själv. Jag vet att han genom åren någon gång sagt att snart får jag betala den själv och jag har alltid svarat att det är klart att jag ska göra det – för det ska jag.

 

Men… det känns sorgligt att den där sista omtanken om mig är avslutad.

Kommentera

Publiceras ej