På zoo

0kommentarer

Män är djur! Javisst är det sanning i det påståendet, hur mycket det än stör olika grupper av människor som är så skitnödiga att de inte kan acceptera sanningen. Men ska jag chockera dig lite – Kvinnor är också djur! Om detta kom som en käftsmäll kan jag lugnt säga att du inte befunnit dig på krogen den sista tiden, eller i matkön, i bilaffären, på gymet, jobbet, släktmiddagen, fikarummet eller någonstans överhuvudtaget där män och kvinnor samsas.

 

I helgen var jag på en krog, eller nattklubb kanske man ska kalla det, det fanns män, kvinnor, alkohol och ett dansgolv, det vill säga allt som behövs för att bjuda på en riktig föreställning. Så sitter då jag och min jobbarkompis i en soffa och småsurrar, kollar lite på en vacker man A som satt i andra änden av denna L-formade soffa. Bredvid honom sitter tjej A som samtalar med man B. Så kommer tjej B och B är verkligen rätt namn!!! Tänk dig utstyrseln av en polsk prostituerad och blanda ihop det med lite för mycket alkohol och på tok för lite självkänsla. Tjej B sätter sig i den vulgärt för korta klänningen gränsle över tjej A och börjar åma sig över henne, trycker brösten i ansiktet på henne och tomjuckar så pass att soffan skakar. Man A stirrar storögt och dreglar!  

 

Efter ett tag trycker tjej A bort henne och min jobbarkompis hör man B säga att han är så jäkla less på hennes konstanta uppmärksamhetssökande. Man A hör inget, han torkar sig runt munnen. Tjej A och man B går ut på dansgolvet ungefär samtidigt som man A kryper sig närmare tjej B i soffan och ”smidigt” räcker fram en hand för att hälsa på henne. Efter kanske fem minuter ligger hans hand på hennes lår, fem minuter senare kysser han henne lätt på halsen och fem minuter senare tar hon tag i hans hand och suger av långfingret (trodde allvarligt hans gylf skulle sprängas vid det laget). Samtidigt ropar tjej A från dansgolvet och tjej B skriker att hon kommer snart. En liten stund senare tar hon man A i handen och går iväg, fast han ser ut att gå lite konstigt eftersom det tredje benet frustrerande försöker hålla sig på plats.

 

Jag och min jobbarkompis kollar på varandra, skålar och skrattar. Bra show för inträdespengen till zoo denna kväll.

Kommentera

Publiceras ej