God natt!

1kommentarer

Kollar på klockan, 01:27 kan inte sova. Det gör egentligen ingenting om det blir sent, jag har ingen tid att passa imorgon, eller senare idag kanske man ska säga. Det är tyst överallt så när som på katternas kurrande läte där de ligger vid mig, den ena på sin kudde, den andra på min mage.

Är egentligen trött, men den form av trötthet som sandmannen inte kan leda mig igenom. En inre trötthet. Kraftlöst. Den där tröttheten jag inte kommer åt genom skidturer och c-vitaminet, hur hårt jag än försöker, å jag försöker.

Funderar på några ord någon sa till mig; "man får vad man är värd!" Är det detta jag är värd, att ligga natt efter natt och längta? Längta efter att höra ett sovande andetag bredvid mig, att vakna upp till en morgonvarm kropp vid min sida. Längta efter någon som kanske inte finns...

Men det är kanske inte någon bra ide att svamla om detta i sena natten, jag kanske borde släcka, sluta ögonen och hoppas att jag somnar.Den sista ensamma natten för i år.

1 kommentarer

en svunnen tid

02 Jan 2012 01:01

Jag har varit i samma situation som du och haft en längtan så stark att det nästan blir outhärdligt. Du har säkert redan provat nätdejting men jag vill rekommendera mötesplatsen.se om du inte provat den redan? En sajt där man betalar ger en annan typ av killar än på gratissajterna, och jag har provat många sidor vill jag lova. I dag är jag gift och har barn med en man jag mötte på mötesplatsen. Det tog nästan 2 år att finna honom men endast en vecka sedan jag provat mötesplatsen och börjat omvärdera vad jag letade efter för typ av kille. Bara ett tips som du såklart gör vad du vill med.....

Svar: Du hade helt rätt! jag provade match.com, betalade ca 300kr och sen gick det fort. Idag lever jag i hus med en fantastisk man och är varje dag lycklig över att jag träffade honom.
asomianna

Kommentera

Publiceras ej