Om du vore här

0kommentarer

Vissa dagar finner man inte orden, då är det bra att andra har dem. Så... om du inte redan upptäckt denna fantastiska poet och musiker ska jag ge dig en stor skatt. Jag ger dig: Toni Holgersson

Jag önskar att vi hade mötts för många år sen
Då inget var besudlat, din blick var så blå
Och en blodröd sol över den vita sanden
Ja så känns din kyss i handen när du ska gå

Jag ställer inga frågor
Jag kräver inga svar
Jag bara önskar att du hade stannat kvar
och att imorgon och du vore här just nu
Att imorgon vore idag

Ja en blodröd sol över den vita heta sanden for
Blåstes ur handen i min blick av ett dörrslag när du gick
Nu sitter jag här i tystnaden blind och stum och kär igen
Skriver så vackra brev till sommaren
Önskar att du vore här min vän

Jag ställer inga frågor
Jag kräver inga svar
Jag bara önskar att du hade stannat kvar
och att imorgon och du vore här just nu

Att imorgon vore idag

Jag ställer inga frågor
Jag kräver inga svar
Jag bara önskar att du hade stannat kvar
och att imorgon och du vore här just nu

Att imorgon vore idag

Kommentera

Publiceras ej