2010 – året då…

0kommentarer

… jag startade året med att träffa en ny vän

… jag slängde mig ut från ett flygplan 4 kilometer upp i luften

… jag upplevde en minut av underbart störtfall genom luften

… jag insåg att jag har problem med mina matvanor

… jag köpte längdskidor åt mig själv i 31-årspresent

… jag sydde ett par julgardiner

… jag började ett nytt jobb och ett halvår senare kunde inse att jag har en fast tjänst

… jag köpte den nyaste bilen jag någonsin ägt

… jag hade en underbar sommar med fantastiska vänner

… det blev en riktigt dyr semester

… jag blev bestulen på plånboken

… min äldsta systerson började 6-års

… min yngsta systerson började prata

… jag tack vare min spontanitet hamnade på en fest och träffade sUperfin

… jag blåste en egen glasskål

… jag spenderade cirka 15 timmar i tatueringsstolen med smärtor, å vilka smärtor

… min rygg/svank/höftparti blev otroligt mycket snyggare

… det snöade som fan

… jag hela året höll mitt nyårslöfte

Kommentera

Publiceras ej